Open avonden Concept

Ga jij de wereld veroveren?

Wij zijn een fijne school in Amsterdam Nieuw-West. Voor kinderen die ver willen komen. Je kunt bij ons vwo, havo en mavo doen. We dagen je uit om zoveel mogelijk uit je schooltijd te halen. Dus ben je op zoek naar goed voortgezet onderwijs waarmee je de wereld verovert? Kom dan bij ons kijken!

Open avond

Kom naar onze open avond op donderdag 10 februari 16.00-21.00 uur. Dan is het een levendige boel hier. Aanrader! Alle docenten zijn aanwezig om rondleidingen te geven en je te vertellen over hun vak. Je mag leuke mini-lesjes volgen. Vraag onze leerlingen het hemd van het lijf over de sfeer en de lessen. Je ouders kunnen praten met de schoolleiding. Maar ook met vaders en moeders van oudere leerlingen.

Doe ook mee aan de quiz en verdien een mooi T-shirt. (Wees er snel bij… op = op.)

Donderdag 10 februari van 16.00 tot 21.00 uur

Hebt u belangstelling? Meld uw kind en maximaal één ouder/verzorger van tevoren aan voor één van onderstaande vijf tijdslots. U ziet vermeld hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn.

Hou ook deze avond 1,5 meter afstand van mensen die niet tot hetzelfde huishouden behoren. En draag een mondkapje over mond en neus. Jongeren van 13-17 jaar hoeven geen 1,5 meter afstand te houden tot elkaar. Kinderen tot en met 12 jaar hoeven tot elkaar en tot volwassenen geen 1,5 meter afstand te houden. Maar wees voorzichtig! Fijn als u en jij vooraf een zelftest doen.

Online open dag

Kun je niet wachten? Bekijk dan hier alvast onze online open dag met wel 30 leuke korte video’s. Is 24/7 open.

Lesjesmiddagen

De lesjesmiddagen mét rondleiding voor leerlingen van groep 8 gaan door! Wil je meedoen? Kies hieronder je datum en geef je snel op. Dan ben je zeker van een plekje.

Doe mee aan de minilesjes, ontmoet de leerlingen, bekijk het Econasium, onze wilde dieren, de Jongerenrechtbank, de technieklokalen, het technieklab, de computerruimtes en nog veel meer.

De data zijn:
Woensdag 2 februari 14.00-16.00 uur – vol
Woensdag 9 februari 14.00-16.00 uur – vol
Woensdag 16 februari 14.00-16.00 uur – vol
Woensdag 2 maart 14.00-16.00 uur – aanmelden

Lesjesmiddag VWO-PLUS

Er is ook een VWO-PLUS-lesjesmiddag met rondleiding. Speciaal voor leerlingen met een vwo-advies die méér willen. Hier kun je je inschrijven. Die is op dinsdag 15 februari 14.00-16.00. Is interessant hoor.