Mediatheek

Alle leerlingen kunnen gebruik maken van de mediatheek. De mediatheek wordt beheerd door mevrouw S. Acar-Biçer. Met de schoolpas leen je boeken en maak je gebruik van computers en andere voorzieningen. De mediatheek is open van 8.30 tot 17.00 uur. Tijdens de pauzes is de mediatheek gesloten. Aan het begin van het schooljaar vertelt je mentor je de regels voor het gebruik van de mediatheek, computers, printers en internet. Op moderne, snelle computers kun je informatie zoeken voor opdrachten. Daarnaast zijn CD-roms, boeken, naslagwerken en tijdschriften beschikbaar voor de leerlingen.

Regels

Net als ieder ander wil je prettig in de mediatheek kunnen werken. Daarvoor hebben we enkele regels opgesteld.

Wil je iets lenen? Bekijk dan onze online catalogus. Heb je de Aura Library app al? Daarmee kun je vanaf je smartphone of tablet zoeken in de collectie van de mediatheek, je kunt reserveren, verlengen, recensies schrijven en nog veel meer.

Ga naar de App store (iPhone/Pad), Google Play (Androïd) of Microsoft store (Windows Phone), zoek op Aura Library, download de app en maak een account aan.