Magister kent alle cijfers en absenties

Op de website Magister houden we dagelijks bij welke cijfers je haalt en wanneer je afwezig bent. Je krijgt een eigen inlognaam en wachtwoord waarmee je jouw actuele gegevens kunt bekijken. Ook je ouders krijgen een inlogcodes en kunnen eveneens jouw verrichtingen volgen.

Magister toont ook jouw les-dashboard, je digitale lesmateriaal, je laatst behaalde cijfers, berekent je gemiddelde per vak, toont je agenda en je huiswerk, weet je ELO-berichten, -opdrachten en -deadlines, geeft de relevante schoolberichten, mededelingen en notificaties (waaronder je nog openstaande opdrachten), presenteert je studiewijzers en projecten, kent de mogelijkheid om bronnen bij te houden, en bewaart je persoonlijke gegevens.

Magister 6 draait op alle devices, zowel PC, Mac, Chromebook, tablet en smartphone. (Hou er rekening mee dat de gegevens in Magister eventueel kunnen worden bijgesteld, bijvoorbeeld wanneer je een opgave of toets later inhaalt, vanwege herstel van typefouten of technische storingen.)

Klik op het icoontje om in te loggen (dat kan zowel hier als in de header van deze website).

Installeren

Gebruik je Android, installeert Magister 6  dan via Google Play. Gebruik je IOS (iPhone), download de app dan via de App Store.