OPEN AVONDEN

Ga jij de wereld veroveren?

Wij zijn een fijne school in Amsterdam Nieuw-West. Voor kinderen die ver willen komen. Je kunt bij ons vwo, havo en mavo doen. We dagen je uit om zoveel mogelijk uit je schooltijd te halen. Dus ben je op zoek naar goed voortgezet onderwijs waarmee je de wereld verovert? Kom dan bij ons kijken!

Open avond

Kom samen met je ouders naar onze open avond. Aanrader! Omdat het hier dan een levendige boel is. Alle docenten zijn er om rondleidingen te geven en je te vertellen over hun vak. Je kunt mini-lesjes volgen. Bovendien mag je onze leerlingen het hemd van het lijf vragen over de sfeer en de lessen.

Je ouders kunnen in gesprek gaan met de schoolleiding en docenten. Maar ook met vaders en moeders van oudere leerlingen.

Doe ook mee aan de quiz en verdien een mooi T-shirt.
(Wees er snel bij… want op = op.)

Donderdag 15 februari van 18.30 tot 21.00 uur

Je hoeft je niet vooraf op te geven. Je bent welkom.

En we hebben ook lesjesmiddagen mét rondleiding. Die zijn voor leerlingen van groep 8. Hier lees je meer.

Online open dag

Kun je niet wachten? Bekijk dan hier onze online open dag met wel 30 leuke korte video’s. Is 24/7 open.