Reünie oud-leerlingen en docenten op 14 april

Beste oud-leerlingen en -docenten van het Comenius Lyceum Amsterdam,

Op 5 maart 2018 is het Comenius Lyceum verhuisd naar een schitterend nieuw schoolgebouw. Wij hebben hier jarenlang naar uitgekeken. Nu is het dan eindelijk zo ver! En dat willen we ook graag samen met oud-leerlingen en docenten vieren!

Hierbij willen wij jullie van harte uitnodigen voor een reünie op 14 april 2018. Van 15 tot 18 uur opent het Comenius Lyceum haar deuren voor alle oud-leerlingen en docenten op de Jacob Geelstraat 38, 1065VT in Amsterdam.
Deze middag zal in het teken staan van vernieuwing, herkenning en nostalgie. Ontmoet je oude klasgenoten en docenten en herbeleef je middelbare schooltijd. Zou je ze nog herkennen? Zou je oude jeugdliefde er ook zijn? Blijkt die verschrikkelijke docent Engels toch een hele aardige man te zijn? Blijkt het misschien toch goed te zijn gekomen met de leerlingen van die spraakmakende klas? En bewonder natuurlijk ons prachtige nieuwe gebouw!
Ben je ook zo nieuwsgierig? Dan hopen we jullie te ontvangen op deze middag! We vragen je aan te melden voor deze middag, zodat wij daar rekening mee kunnen houden in de organisatie.
Graag aanmelden via deze LINK
Tot 14 april 2018!!

Hartelijke groeten namens de organisatie,

Katja Waltjé