Leerlingen en docenten vieren Iftar op 22 juni

Voor meer informatie zie de brief onder Ouders>correspondentie

Op donderdag 22 juni a.s. viert het Comenius de Iftar samen met alle leerlingen en collega’s. De langste dag van het jaar valt altijd rond de 22e juni en daarom hebben we deze dag gekozen als ‘zwaarste dag’ aangezien de vastende moslims dan het langst geen eten kunnen nuttigen. Het Comenius wil alle leerlingen graag door de zwaarste dag heen helpen door gezamenlijk te eten.
We vieren de avond samen met iedereen van de school, zodat iedereen eens kan ervaren hoe het is om een Iftar te vieren. Op 22 juni a.s. tussen 21:30 en 21:45 kunnen leerlingen binnen komen. Om 22:06 exact zal de zon onder gaan. Daarna pas wordt er gegeten. Om 23:00 wordt de avond weer afgesloten en komt uw kind weer naar huis.