WEET JE NOG

Reünie op zaterdag 30 november 2024 17.00-21.00 uur

Weet je nog?

Zat jij ooit op het Comenius Lyceum* of Het Reinaert* (voormalig Meridiaan College)? Of was je hier docent of oop’er? Kom dan ook naar de reünie!

* = Deze scholen zijn in 2020 samengegaan, we zijn nu een brede school met zo’n 1.000 leerlingen. De reünie doen we daarom samen, maar we verzamelen ook per klas van toen.

Wat is er van jou geworden?

Draag je tegenwoordig driedelig grijs? Mantelpakjes? Loop je nog gewoon op gympies? Ben je getrouwd, heb je een gezin? Heb je je carrièrekoers gevonden, ben je misschien ondernemer geworden, ben je nog zoekende?

En wat is er geworden van al je vrienden en docenten van toen? We zijn benieuwd naar de verhalen. Geweldig elkaar weer te zien na al die tijd, terugblikken en vooruitkijken. Misschien wel weer een oude vriendschap nieuw leven inblazen.

En… we maken natuurlijk nieuwe klassenfoto’s!

Kom je ook?

Vrienden, vriendinnen, docenten en oop’ers van ooit zouden het fantastisch vinden als jij er ook bij bent. (Zonder introducées.)

Het is op zaterdag 30 november 2024, tijd: 17.00-21.00 uur. In ons nieuwe gebouw in Nieuw-West. Wij zorgen voor lekker eten en een drankje erbij. En een paar verrassingen.

– 17.00 uur: inloop, elkaar terugvinden per klas, nieuwe klassenfoto’s maken
– 18.00 uur: welkomstpraatje
– 18.30 uur: buffet open

Vooraf hebben we bovendien een uurtje speciaal voor oud-medewerkers

– 16.00-17.00 uur: reünie oud-medewerkers

Comenius Lyceum, Jacob Geelstraat 38, 1065 VT Amsterdam.

Hartelijke groet,
Marouane Aabachrim
Rector én zelf ook oud-leerling (tussen 2000 en 2006)

Heb je leuke foto’s van toen? Mail ze ons! Dan maken we er op de reüniedag een grote fotowand van. Als je ze wilt delen, stuur je beelden dan vooraf naar reunie@comeniuslyceum.nl

Hoort zegt het voort

Ken je mensen die we ook een uitnodiging kunnen sturen? Die er ook bij moeten zijn?

>> Geef het door! Hier vind je een formuliertje ervoor.

Want hoe meer oud-leerlingen en -medewerkers hoe beter. (De dubbele filteren we er wel uit.)

Aanmeldformulier

Ja! Ik ben er graag bij op zaterdag 30 november 2024.

* verplichte velden
(als dit veranderd is)
/ /( dd / mm / yyyy )
(dan kunnen we je makkelijker terugvinden)
Wat was jouw school? *
Ik ben *
(Eventueel ongeveer, als je het niet meer weet.)

Je gegevens zijn veilig bij ons. We gebruiken de informatie die je ons toestuurt alleen om de reünie te organiseren. Daarna verwijderen we ze meteen weer.

Bijdrage 10 euro per persoon – deze toegangsprijs is inclusief dinerbuffet en drankjes (halal, non-alcoholisch en voor ieder wat wils).

Klik op het iDeal logo om de betaling van 10 euro voor de Reunie Comenius 1333 te voldoen.

Betaalverzoek € 10,00

Of gebruik de QR code

Hoort zegt het voort

>> Geef het door! Hier vind je een formuliertje ervoor.