Afscheid Henk Ootes

Na 43 jaar trouwe dienst in het onderwijs, waarvan 20 jaar op het Comenius Lyceum, gaat onze conrector Henk Ootes per 29 mei aanstaande met pensioen. ‘Het geweten van de school’ zal op zijn laatste dag door collega’s, vrienden en familie uitgezwaaid worden tijdens een gepaste afscheidsborrel.

Wij hebben enorme waardering voor de inzet voor de school en de leerlingen die Henk altijd heeft gehad. Tot aan de dag van vandaag zet hij de leerlingen op de eerste plaats. Eerst deed hij dat als docent wiskunde, later als conrector. Henk laat een haast onvulbaar gat achter op het Comenius Lyceum. We proberen dit zo goed mogelijk op te vangen. De meeste van zijn taken zullen worden overgenomen door de andere leden van de schoolleiding. Voor het roosteren en het boekenfonds zijn collega’s gevonden die inmiddels al zijn ingewerkt.

Henk: BEDANKT!!! Geniet van het klussen, vogelspotten en het zorgen voor je vrouw, kinderen en kleinkinderen. We gaan je nog regelmatig terug zien, en zeker nooit vergeten.

Namens alle medewerkers en leerlingen!