Zij-instromers

Overweegt u om uw kind bij ons aan te melden als zij-instromer?

We begrijpen dat het soms nodig is om van school te veranderen. Vanwege een verhuizing, ontevredenheid over de huidige school, specifieke onderwijsbehoeften van uw kind of andere persoonlijke omstandigheden. Wat de reden ook mag zijn, we ondersteunen u bij dit proces.

Procedure

U vult het aanmeldformulier op deze pagina in. Tussen 15 april en 17 mei nemen we contact met u op, schriftelijk of telefonisch. En laten we u weten of uw kind plaatsbaar is op onze school. De duidelijkheid of er definitief plek is volgt echter pas in de weken daarop.

(Meldt u uw zoon of dochter later aan, dan verschuift de procedure. Hoe later u bent, hoe kleiner de kans is dat wij u een plek kunnen bieden.)

Als uw kind definitief plaatsbaar is, nodigen we u uit voor een intakegesprek. Indien nodig vragen we daarna aanvullende informatie op bij de huidige school van uw kind. Dit doen we om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Vervolgens ontvangt u van ons bericht over de definitieve plaatsing van uw kind. Dit gebeurt zodra we zekerheid hebben over de beschikbare plaatsen en of uw kind binnen ons onderwijs past. We streven ernaar om u zo snel mogelijk na het intakegesprek op de hoogte te brengen van de beslissing.

We staan voor u klaar

We begrijpen dat het proces van schoolwisseling soms uitdagend kan zijn, maar we staan klaar om u te begeleiden en uw kind een warm welkom te bieden op onze school.

Aanmeldformulier zij-instromer

Aanmelden doet u via dit formulier. Zodra we uw gegevens ontvangen, sturen we u een bevestiging van ontvangst. U komt hiermee op een wachtlijst. Dit betekent nog niet dat uw kind definitief is geplaatst.

Voor leerjaar en niveau

Contactgegevens ouders

Reden voor schoolwissel

Opmerkingen of korte toelichting

Wij gebruiken deze gegevens alleen voor de aanmeldprocedure en om tussentijds contact met u op te nemen. Wanneer het niet tot plaatsing komt, verwijderen we uw informatie.