Opvoeding en ondersteuning

Het Comenius Lyceum Amsterdam werkt nauw samen met het Ouder- en kindcentrum.

In het OKC kun je terecht met vragen over opvoeden en opgroeien. De bekendste dienst van het OKC is het Consultatiebureau. Daarnaast vind je er o.a. gratis opvoedcursussen, verloskunde, voedingsadvies en opvoedadviseurs.

U kunt HIER naar de site van Amsterdam.nl. Hier vindt u heel veel informatie over regelingen en activiteiten die de stad of het stadsdeel organiseert. Heel veel belangrijke informatie is op deze site te vinden.
Wilt u meer weten over ondersteuning bij of gewoon informatie over de opvoeding van uw kinderen, klik dan HIER

Kinderen… Chat er over!
Mijn dochter moet nu echt gaan sporten, hoe leert mijn zoontje voor zichzelf op te komen? Onze pre-puber drukt een stempel op het gezinsleven, ik wil het graag gezellig houden? De scheiding is ingrijpend, hoe ontzien we de kinderen? Als ouder ben je voortdurend bezig met de opvoeding en het opgroeien van je kind. Via de chat kan iemand van het Ouder- en Kindteam met je meedenken. Chatten over kleine en grote vragen kan iedere middag op werkdagen. Natuurlijk kan je ook langskomen, mailen of bellen: 020 5555961. Wacht niet te lang, je bent altijd welkom bij de Ouder- en Kindteams Amsterdam.